Integra - profesjonalny system ERP do zarządzania przedsiębiorstwem

integraintegra

CTI

 

   - Potrzebna jest szybka identyfikacja rozmówcy?

    - Zależy Państwu na wzroście wydajności obsługi połączeń telefonicznych?
    - Czy telefonia internetowa wykorzystywana jest w Państwa przedsiębiorstwie?
    - Brakuje w przedsiębiorstwie systemu, który by łączył środowisko informatyczne i telekomunikacyjne?

    - Poszukujecie Państwo nowoczesnych technologii w zakresie komunikacji ?

 

 

Codzienna praca działu marketingu i handlu polega głównie na prowadzeniu częstych kontaktów z klientami lub dostawcami przez telefon, e-mail i faks. Zebrane informacje zapisywane są na nośnikach danych zwykle w różnych formatach, wydrukowane dokumenty umieszczane są w segregatorach i archiwach firmy, a elektroniczne listy zalegają w skrzynce odbiorczej pracownika. Takie rozproszenie istotnych wiadomości utrudnia ich szybką konsolidację i analizę w celu identyfikacji kontaktującego się z nami klienta.

Optymalne dostosowanie oferty, przegląd historii transakcji czy ustalenie planu kolejnych spotkań jest wręcz niemożliwe przy jednorazowym połączeniu. Tracimy czas na wyszukiwanie i zestawienie potrzebnych informacji o rozmówcy  lub też gorączkowo szukamy pracownika odpowiedzialnego za dotychczasowe z nim kontakty handlowe. Wydłuża się obsługa, powiększają się koszty połączeń oraz tracimy na wizerunku w oczach klienta.

Z pomocą wychodzą Państwu nowoczesne rozwiązanie teleinformatyczne CTI.

Technologia CTI (Computer Telephony Integration) łączy w sobie funkcjonalność telefonu z możliwościami komputera. Integruje ona wszystkie kanały komunikacji takie jak : telefon, fax, e-mail, voiceMail, sms. Odgrywa rolę centrali telefonicznej w przedsiębiorstwie.

Funkcje automatycznej identyfikacji rozmówcy, automatyczne wybieranie numeru czy monitorowanie połączeń to niektóre możliwości tego rozwiązania.

Dzwoniący do Państwa firmy rozmówca zostanie od razu zidentyfikowany na podstawie informacji zapisanych w bazie danych. W tym czasie wyświetlone zostaną na życzenie statystyki i archiwum rozmów z daną osobą. Pełna identyfikacja klienta pozwoli na przekierowanie rozmowy do  kompetentnego pracownika, oszczędzając przy tym czas oczekiwania na połączenie.

Wykaz rozmów podzielony jest na kategorie przychodzących i wychodzących, a także odebranych i nieodebranych. Pokazany jest czas każdej rozmowy zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej.

Rejestracja komunikacji z każdym klientem w przypadku późniejszej analizy kontaktów pozwala ocenić jak długo czasu poświęciliśmy na negocjacje, o których kontrahentach zapomnieliśmy lub którzy klienci interesowali się naszymi produktami.

System INTEGRA firmy Orga-Soft w pełni integruje rozwiązania technologii CTI. System CTI, dzięki elastycznej architekturze łączy się bazą danych systemu ERP i aparaturą telekomunikacyjną przedsiębiorstwa, wydatnie podnosząc poziom komunikacji z partnerami handlowymi. Szeroki dostęp do informacji o kliencie niewątpliwie wpłynie na jakość negocjacji, a zestawienie wszystkich wiadomości w jednym programie zorganizuje kontakty biznesowe.

System INTEGRA uzupełniony o technologię CTI zwiększy jakość obsługi kontrahentów w przedsiębiorstwie.

Zalety Systemu Integra

 

Poniżej przedstawiamy Państwu 6 naszym zdaniem najważniejszych cech systemu Integra

 

Języki

Wielojęzyczność na poziomie masek i danych

 
 

Skalowalność

Zapewnienie coraz wydajniejszej pracy w miarę zwiększania liczby modułów

 
 

Bazy danych

Wszystkie większe serwerybaz danych MS-SQL, Oracle, Informix

 
 

Modułowość

Wiele modułów systemu doskonale się uzupełniających

 
 

Branże

Ponad 800 instalacji klienckich w 20 różnych branżach

 
 

Waluty

Działanie systemu dla wszystkich zdefiniowanych walut

 
 
 
 
 

Moduły systemu Integra

 

Główne moduły systemu Integra, prosimy o zapoznanie się ze szczegółami

Sprzedaż

Magazyn

Magazyn

 

Zakupy

Zakupy

 
 

Rachunkowość

Kadry i płace

Rach. kosztów

 

Produkcja

Nieruchomości

Czas pracy